דף הבית » עיצוב פנים שחור

עיצוב פנים שחור

עיצוב פנים שחור תמיד היה חלק מעולם עיצוב הפנים, ואינו טרנד או גחמה עיצובית חולפת. השחור, הוא סמל האלגנטיות וקלאסיקה נצחית. שמלה שחורה וקטנה, הוכתרה על ידי אודרי הפבורן בסרט "ארוחת בוקר בטיפאני" כפריט חובה.

קרל לגרפלד אמר: "עם שמלה שחורה קטנה האישה אף פעם אינה פחות מדי לבושה או יותר מדי לבושה". וכך השחור הוכיח את מקומו האלמותי בארון של כל אחד ואחת מאיתנו.

הקוטור, ועולם התפירה העילית משיקים לעולם העיצוב היוקרתי. גם בעיצוב פנים שחור, כוונת המעצבת היא להעניק קונטור אלגנטי ויוקרתי לבית, שייראה קלאסי במשך שנים, ויראה תמיד טוב.

מוזמנים לצפות בעיצוב פנים שחור

בואו להגשים חלום

לקוחות מספרים

מבחינתי היכולת של מעצבת פנים להבין את החלום שלי יותר טוב משאני מבינה אותו, היא שהופכת אותו לאיש מקצוע מעולה. וזו שירי! להקשיב לרעיון, למשימה, לחלום ולפרוט אותה לסעיפים, דיטיילס עם אסתטיקה מדוייקת, גמישות וראש פתוח. כיף גדול! ממליצה בחום!

ענבר אברון

ממליצים בחום על שירי המדהימה!
פגישת ייעוץ של 3 שעות שהקיפה הכל מהכל בתכנון דירת קבלן, תוכניות, מטבח מאתגר, עיצובים ובחירות, תקציבים והרבה הרבה טיפים חשובים על הדרך.
שירי עם גישה הכי זורמת ונעימה אך עם זאת סופר מקצועית, לגמרי חושבת מחוץ לקופסא, עונה לשאלות בסבלנות, מסבירה לפרטים כל דבר.באמת יצאנו מהפגישה עם הרבה ידע והרגשה של ביטחון בתכנון הדירה שלנו.
תודה ענקית שירי, בטוחה שנתראה עוד בהמשך ❤️

שירן סטון

שיפוץ בית חלומותינו הוא תהליך שמלווה בהמון חששות, אך לאחר פגישת הייעוץ איתך שהיתה מקצועית ונעימה, מלאה במידע וטיפים, אנחנו בטוחים שזו הולכת להיות חוויה כייפית שבסופה נגיע לתוצאה המושלמת מבחינתנו

קרן ועומר צפלביץ'

שירי🤩 המחשבה על מעצב/ת תמיד הרגישה לי 'משתגע מדי ','איך מישהו שאני לא מכירה יבין אותי כל כך מהר?!' אני חייבת לציין שאחרי החוויה איתך החשיבה שלי השתנתה! את גאון וסופר מקצועית! היכולת הזאת של שלך להבין ולתת מקום לשגעונות שלי ומצד שני לפקס ולאסוף כשהייתי צריכה! כי קשה לדמיין!!!!! זאת גאונות! היכולת הזאת להבין את הרצונות /חלומות שלי יותר טוב ממני וכל כך מהר! לדייק אותם ולהפוך למוחשיים ויפים!!! אין את תותחית!!!!🥇🥇🥇

סיוון שולצינר

אחרי הפגישה הרגשתי שממש עזרת לי לעשות סדר בכל הבלאגן שהיה לי בראש והבנת אותי מהרגע הראשון. הרגשתי כל כך הקלה ובידיים טובות שיש מישהו שמבין את הראש שלי ואת השיגעונות שלי!
את מהממת! כשכולם אמרו לי ההפך ממה שרציתי את היית שם, הבטחון שלי שאני עושה משהו שאני אוהבת ומישהו איתי בזה.. זה המון… היית סבלנית ומקצועית, אפילו עכשיו כמה חודשים אחרי הפגישה שלנו היית שם בשאלות הקטנות! 🙏❤️

שני משה

האדריכל עידו שלום והמעצבת שירי שלום הם זוג בעלי מקצוע הפועלים בפרוייקטים משותפים המשלימים האחד את השני או בפרוייקטים בהם כל אחד פועל ומתבטא באופן עצמאי. עידו קפדן ויסודי בבדיקותיו והובלת התכנון ליעד הנכון ליזם! שירי מעצבת מוכשרת מלאת יצירתיות ואהבה לחומרים ושילובם, יש לה עין יוצאת דופן המאפשרת כל פרוייקט להיות ייחודי ותואם לאופי בעלי הבית או משרדים שניהם מומלצים כל אחד בתחומו כמו גם בשיתוף פעולה

קונסטרוקטור אמנון מידד
עוד המלצות »

אז מה זה שחור?

חומר שחור, או "צבע" שחור שאנו קונים בחנות, הוא חומר הבולע את רוב האור הנופל עליו. ה"שחור האידיאלי" הוא חומר הבולע את כל האור שפוגע בו. בפועל לא קיים חומר כזה, תמיד מוחזר חלק מן האור. אחוז האור המוחזר תלוי לא רק בסוג החומר אלא גם במרקם שלו.

חומר מחוספס מחזיר פחות אור מחומר חלק: ככל שהחומר מחוספס ונקבובי יותר, כך אחוז האור המוחזר קטן. הדבר נובע מכך שאור המוחזר בפעם הראשונה פוגע שוב ושוב בחומר השחור הנקבובי ולכן הסיכוי שבסופו של דבר יוחזר, קטן.

עיצוב פנים שחור
עיצוב שחור במקלחת

השימוש בשחור בעיצוב ישראלי

ישראל ניצבת בקדמת העיצוב המודרני בעולם. עיצוב הפנים בישראל מעודכן ומושפע רבות מהחידושים המוצגים בתערוכות באיטליה ובאירופה בכלל, שתמיד היוו את החזית החדשנית והעדכנית ביותר בעיצוב ואדריכלות.

הישראלים הם אניני טעם, שמטיילים בעולם ונחשפים למלונות בוטיק ולפרטי קצה ייחודיים, מבינים את ערכו של מעצב שהוא אומן. רבים מבקשים היום עיצוב נועז ודרמטי יותר בביתם.
השחור הוא כלי מופלא שבאמצעותו אומן יכול להשפיע על האווירה, בדיוק כמו תאורה. השחור במינון המדויק עבור כל אחד ואחת, נותן מסגרת ותיחום לחלקי הבית, ובכך יוצר תחושת עומק.

אחד המיתוסים הגדולים בנוגע לשחור הוא ששחור מקטין. כאשר להפך הוא הנכון, באמצעות השחור אפשר גם לטשטש את הגבולות, וליצור עומק, ובכך לגרום לחלל חדר רחצה קטן, להיראות מרווח ויוקרתי. בעיצוב מינימליסטי, שחור עוזר להעניק במה רק לאלמנטים החשובים, ובאמצעות תאורה חכמה, ניתן ליצור אווירה שמזכירה ספא או מסעדת יוקרה.

ניפוץ מיתוס - "שחור מתלכלך מהר"

בעיצוב בית שחור, ניקיון ותחזוקה הם חלק קריטי ומשמעותי, והמטרה היא להשיג חיים נוחים ככל האפשר במינימום תחזוקה. עיצוב בית בשחור מצריך ניסיון והבנה בחומרים שיקלו בתחזוקה ויראו יוקרתיים ולא זולים לאחר שימוש.

זה לא נכון ששחור מתלכלך מהר יותר, אותה כמות לכלוך תיוצר באותו הבית, בין אם המטבח יהיה לבן | שחור | אפור. גם בעיצובים בגוונים אחרים וגם בעיצוב בשחור חשובה בחירת החומר עצמו. הטקסטורה והעמידות של החומר שתבחרו- ישפיעו מכל על נראות נקיה ותחזוקה קלה יותר.

אם נבחר חזיתות זכוכית למטבח, הן ייראו מלוכלכות גם בלבן וגם בשחור, ויצריכו את אותה עבודת ניקוי ותחזוקה.

הנה מספר דוגמאות וטיפים לעיצוב בשחור:

בחירת שיש שחור למטבח- על משטחים שחורים חלקים נשים יותר לב ללכלוך ואבק, ולכן עדיף לבחור למטבח משטח שחור שיש לו טקסטורה עדינה המטשטשת את הלכלוך, ולעולם לא לבחור במשטח שחור מבריק שישעבד אותנו לניקיון ותחזוקה שלו.

בחירת חזיתות לארונות שחורים- במידה והמראה הרצוי לארונות שלכם הוא מראה בשחור חלק, העדיפו חזיתות נאנו שחור על חזיתות צבע שחור בתנור. הנאנו קל לתחזוקה וניקוי, ולא רואים עליו טביעות אצבע כמו הצבע בתנור.

כאשר רוצים לעצב חדר רחצה שחור, מומלץ לבחור אריחים גדולים, בגימור מאט, עם טקסטורה שאינה חלקה, אחרת טיפות המים והסימנים ייראו לאחר כל רחצה. בעיצוב פנים בשחור, חשובים מכל הניסיון וההבנה בחומרים שחורים.

חיי היומיום בבית, והפונקציונליות שלו עולים על כל העדפה עיצובית והבית צריך לשרת את בעליו. עיצוב בית בשחור צריך להחזיק ולהיראות טוב במשך שנים, והשימוש בשחור, צריך להתבצע בחוכמה. המעצבת בשחור בטיפים לעיצוב בשחור.

עיצוב מטבח שחור

האם לכל בית יתאים עיצוב בשחור?

מעצבת טובה יודעת לייצר מינון וקומפוזיציה מאוזנת, שמתאימה בדיוק לדיירי הבית, להרגלים ולאופי שלהם. בכל בית שאני מעצבת קיים אלמנט שחור, לעיתים הוא מאוד נוכח ודרמטי, ולעיתים נותן מסגרת עדינה ומדוייקת.

משפחה אחת תרצה חלונות וגופי תאורה שחורים, והשחור יקבל מקום דווקא בגזרת המסגרויות והמתכות. ומשפחה אחרת תרצה חדר רחצה שחור, ומטבח שחור, ודווקא הרצפה תהיה בהירה ותביא את האור והבהירות לאיזון.

הרבה פעמים כאשר בוחרים חומרי גמר לבית, פרופילים, דלתות, ידיות, גופי תאורה, רהיטים ועוד… המבחר גדול יותר בשחור, והוא תמיד ימצא כגוון שניתן לייצר בו. ההימצאות של האלמנטים הרבים לעיצוב הבית בשוק, מעודדת את הצרכן לעצב את הבית בשחור.

המעצבת בשחור

השחור הוא סיפור אהבה שלקח ולוקח חלק בכל הפרוייקטים שאני מעצבת. כיום כל חברה שמייצרת חומר שחור חדש, מספקת ישירות דוגמאות למשרדי ומעדכנת אותי בכל חידוש בעולם החומרים השחורים.

המומחיות ביצירת בתי יוקרה, שמשאירים חותם והאפקט שלהם מתמשך נתמכת היטב על ידי השימוש באלמנטים שחורים. את העיצובים שלי אני עושה באהבה, ויש להם DNA ייחודי שנוצר במיוחד עבורכם. מוזמנים למסע אל בית מרשים ומושלם.

שלכם, שירי שלום

שירי שלום מעצבת פנים

דילוג לתוכן