מציאת מעצבת פנים נכונה – איך בוחרים מעצבת פנים?

דף הבית » מגזין עיצוב פנים » מעצבת פנים » מציאת מעצבת פנים נכונה – איך בוחרים מעצבת פנים?

שירי שלום מעצבת פנים

|
תוכן עיניינים

 

איך לוקחים החלטות בצורה הטובה ביותר. איך בוחרים מעצבת פנים שתקרא אתכם, תתרגם אתכם, ותתכנן במדוייק את הבית שלכם?

שמי שירי שלום ואני מעצבת פנים. הכנתי מספר טיפים שבטוח יעזרו לכם במציאת מעצבת הפנים הנכונה לכם מכולן. בחירת המעצבת שלכם תשפיע על הבית, ועל התקופה שבה תעברו את השיפוץ או בניית בית חלומותיכם. הקפידו על המרכיבים הבאים ותשפרו משמעותית את אחוזי ההצלחה שלכם.

הפרמטרים לבחירת מעצבת פנים נכונה עבורכם

כימייה- מציאת שפה משותפת עם המעצבת שלכם

כימייה היא מרכיב חשוב בבחירת מעצבת הפנים שלכם. אנחנו יוצאים ביחד למסע שיכלול זמן משותף, קבלת החלטות, פגישות, סגירת הצעות מחיר ועוד… מאוד חשוב שנרגיש בנוח ביחד. שתרגישו שאתם יכולים לשתף כשמשהו מפריע לכם, באילוצים כספיים, בשיקולים שלכם שהופכים להיות מרכיב מרכזי בעיצוב הבית שלכם. באופן טבעי, אנחנו נפתחים ומשתפים בטבעיות כאשר יש לנו שפה משותפת ביחד, או כשאתם מרגישים שהמעצבת שלכם ואתם באותו ראש. כימייה משותפת תהפוך את תהליך עיצוב הבית, לכיפי, מהנה ומדוייק הרבה יותר.

הקשבה- מרכיב משמעותי במתן שירות איכותי

מעצבת פנים טובה יודעת להקשיב, לשמוע אתכם מדברים ומבטאים את החלומות שלכם, את התקציב שלכם, את הקושי והחששות שלכם. לשאול אתכם שאלות מכוונות שיעזרו לכם להבין מה אתם רוצים. לתרגם אתכם לבית מהמם ומפנק.

האם יש לכם תקשורת טובה עם המעצבת שלכם? האם יש הקשבה ושיתוף פעולה? המפתח להצלחה מתחיל בתקשורת פתוחה וכנה. ככל שתיפתחו ותשתפו מה המחשבות שלכם, מה מדאיג אתכם, מה אתם אוהבים יותר או פחות, מעצבת הפנים שלכם תוכל לנווט אתכם במסע שלכם אל הבית שבו תעבירו את השנים הבאות בהצלחה.

עיצוב פנים סלון
איך בוחרים מעצבת פנים? שירי שלום | מעצבת פנים, צילום: אורן עמוס

מקצועיות היא שם המשחק

מקצועיות היא ללא ספק המרכיב העיקרי והחשוב ביותר בבחירת מעצבת פנים. מעצבת מקצועית תעניק לכם שקט ותקל עליכם המון לאורך הדרך, תחסוך לכם הוצאות מיותרות, כאבי ראש וריצות, כעסים ומפחי נפש. בסופו של דבר, מעצבת פנים היא אשת מקצוע שתפקידה לתרגם אתכם אל הבית. דרך הקווים, המידות, מציאת הסידור המושלם לבית שלכם, יתוכנן המבנה שבו תעבירו את השנים הבאות שלכם. תכנונו ישפיע רבות על אופן התנהלות המשפחה, איכות החיים ונוחות המגורים שלכם.

איכות התכנון והעיצוב של הבית שלכם, גם תשפיע על מספר השנים שבהן תהנו מהבית, בלי צורך בשינויים או שיפוצים נוספים. חשבו על זה. כמה כסף אתם עלולים להוציא כשתעסקו בניסוי וטעייה בבית שלכם? למה לא לקחת מעצבת מקצוענית שתחסוך לכם מאות אלפי שקלים במרוץ השנים? למה לא להתחיל ליהנות מהבית ישר מההתחלה?

איך מזהים שמעצבת פנים היא מקצועית?

  • בקשו לראות תכניות לדוגמה- התכניות משקפות את רמת ההבנה והמקצועיות של המעצבת. ככל שהן מפורטות יותר, אך ברורות, קריאות ומקיפות, כך הקבלן יבין במדוייק את העבודה, ולא יישאר פתח לטעויות.
  • מתן פתרונות- מעצבת פנים מקצועית מכירה את השטח, חוותה בעיות ומוצאת פתרונות לכל בעיה. תחשבו כמה למדתם משיפוץ אחד שחוויתם?… דמיינו כמה לומדים מעשרות שיפוצים שונים ומגוונים… הנסיון הרב, מעמיד אותי בפני הזדמנויות שונות בהן מתעוררות בעיות ועליי למצוא את הפתרון הכי טוב. בד״כ הפתרון הכי טוב שיוצע הוא כזה שמתחשב בכל האלמנטים הכלולים (כדוגמת תכנון הריצוף, האינסטלציה, החשמל, התאורה, הנמכות הגבס, הנגרויות, הפריסות לחדרי הרחצה ועוד…), מעצבת מקצועית מכירה את כל ההשלכות מהתבוננות עליונה והיכרות מעמיקה עם התכניות והבית. היא תכננה אותו.
  • יתרונות אל מול חסרונות- בייעוץ מקצועי לעיצוב פנים הכרחי להסתכל על התמונה הכוללת, ולהציג בפניכם את כל המידע הנדרש כדי שתוכלו לקבל החלטה נכונה. מעצבת פנים מקצועית תדע להציג בפניכם את היתרונות והחסרונות של כל בחירה.

היכרות מקיפה עם חומרים וספקים

בחירת חומרי הגמר לבית שלכם, מהותית וחשובה. במהלך הדרך עליכם לקבל את האינפורמציה המלאה לגבי החומרים שתבחרו, היתרונות אל מול החסרונות, העלויות, אילוצים הקשורים בהתקנה, לוחות זמנים, פונקציונליות ונוחות ועוד… אינכם אמורים לדעת לבד איזה חומרים לקחת לבית שלכם. מי שאמונה על המשימה הזאת, היא מעצבת הפנים שלכם.

עיצוב שולחן וכסאות
עיצוב פנים: שירי שלום

תפקידה לפלס את הדרך שלכם בין מאות אלפי האפשרויות, אל מספר מצומצם של חומרים המתאימים לכם ומתוכם תוכלו לבחור. תפקידה של מעצבת פנים הוא להציג בפניכם רק את החומרים המתאימים לכם, לסגנון שלכם, לתקציב, למשך זמן הפרויקט ועוד. בתור מעצבת פנים אני נחשפת לעשרות דוגמאות חדשות של חומרים בכל חודש.

מהם חומרי גמר לעיצוב הבית?

טיח, ריצוף, חיפוי קירות, פאנלים, חלונות, דלתות, חזיתות לארונות ונגרות מטבח, סוגי עץ שונים, פורמייקות, משטחים (שיש | פורצלן | קווארץ ), צבעי קירות, צבעי מתכות, גימורי ברזים, גווני מראות, ידיות, בדי ריפוד ווילונות, שקעים ומתגים ועוד.

עליי להכיר את היתרונות והחסרונות של כל חומר, את מחיריו ואת מגבלות הלוחות בהם הוא מגיע, כל המידע הזה יקצר לכם דרך ארוכה ומייגעת שרוב לקוחותיי אינם אפילו מודעים אליה. כי חסכתי להם אותה, ועוד שלל טעויות שהיו עולות כסף, זמן יקר, אכזבה ומפח נפש. יש לי תפקיד חשוב נוסף. לצמצם. לסנן עבורכם רעשי רקע. מספר מועט של בחירות טובות, שהותאמו אליכם במדויק, יקל עליכם רבות בתהליך, וימנע בלבול וחילוקי דעות עם בן /בת הזוג.

חלק חשוב בבחירת החומרים לבית, הוא היכרות טובה עם הספקים. במהלך השנים אספתי בפינצטה ספקים טובים, אמינים, ישרים, שירותיים ומקצועיים – הנבחרים. אותם אנשים עמדו במבחן העבודה ואיכות הביצוע איתי מספר רב של פעמים, ואני סומכת עליהם שייקלו עליכם ויעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. היכרות טובה ורציפה עם ספקים מעניקה גם בהמשך גישה יותר ישירה לשיקולי ייצור, לשירות טוב יותר, והרבה פעמים גם להנחות עבור הלקוח. ספקים טובים מעוניינים לעבוד עם מעצבות פנים מקצועיות שעובדות עם תכניות מסודרות, רשימות מדויקות, יודעות לצפות טעויות ומשמשות כבקרת איכות. ֿגם להם, אנחנו חוסכות פגישות, תיקונים, כספים, טעויות והגעות מיותרות לאתר הבניה.

איך בוחרים מעצבת פנים? קחו מעצבת בקיאה במחירי השוק

מחירי הבניה ועלויות שיפוץ משתנים בשנים האחרונות ועולים בקצב מסחרר. אתם יודעים שאתם זקוקים לשינוי הזה, חייבים את זה עכשיו. אבל לפני הכל, אתם צריכים לדעת כמה זה יעלה לכם, ולהיערך בהתאם. אומדן עלויות ראשוני לפרוייקט, לעיתים רבות יוצר תסכול, כי בואו נשים את זה על השולחן – הכל יקר בישראל.

כשנכנסים לפרויקט שיפוץ דירה, נפתחת הזדמנות שבה הבית מפונה מדיירים, וניתן לבצע עבודות מקיפות שבהמשך לא תוכלו לעשות. עבודות הריסה ובינוי, עבודות אינסטלציה, חשמל, ריצוף וחיפוי, החלפת חלונות ודלתות, הנמכות תקרה וגבס, הן עבודות שמפסיקות את התנהלות הבית וניתן לבצע אותן רק בחלון ההזדמנויות הזה. ריבוי העבודות מנפח את חשבון השיפוץ, והלחץ הכלכלי גובר.

היערכות תקציבית ראשונית ריאלית, נכונה, שבאמת משקפת את המציאות, היא הכרחית עבורכם. עליכם להיערך בהתאם לעלויות הצפויות ולהימנע מהפתעות לא נעימות בדרך. מעצבת פנים מקצועית תדע לציין עלויות ולהכין אתכם לסכום המשוער שתצטרכו להוציא. יש פתרונות יצירתיים ותחליפים לכל דבר, תמיד אפשר לקחת מפרט פשוט יותר ולצמצם הוצאות, אך יש לשקול את האיכות ולא להתפתות לקחת בעלי מקצוע זולים, כדי להצליח להכניס כמה שיותר בתקציב.

ביצוע לקוי של בעלי מקצוע ירדוף אתכם לשרשרת תיקונים, שתעלה בסופו של דבר יותר מאותו בעל מקצוע מצויין שלא לקחתם. אני כאן כדי לשקף לכם את מחירי השוק על כל תחומיו, עם היכרות מקיפה של עלויות הביצוע. לעזור לכם לבחור נכון.

יצירתיות – התבלין שחייב להיות לכל מעצבת פנים טובה

אם אתם רוצים משהו אחר, שעוד לא ראיתם. בית מהחלומות שלכם, במיוחד בשבילכם. בית שירגש אתכם בכל יום. אתם ודאי אנשים מיוחדים מאוד, שיש להם אמירה, דרך משלהם, חלומות ושאיפות. מגיעה לכם יד של אמן.
מגיעה לכם חשיבה יצירתית, מחוץ לקופסה, מלאת רגש, הבעה ואמירה ייחודית. מגיעה לכם מעצבת פנים אלופה, עם ראש לפרטים. שתיצור לכם עיצוב שהוא חוויה מתמשכת.

עיצוב פנים שהופך חומר לרגש פועם ומלא חיים. יצירתיות היא התבלין שלא כל מעצבת פנים ניחנה בו. יצירתיות משובחת ובטעם טוב, הופכת את החלום שלכם לגדול משחלמתם.

הבית שלכם חשוב לי. אני רוצה שתאהבו כל פינה ופינה בו, שתהנו ממנו ושתפרחו בו. מזמינה אתכם לחוויית עיצוב מלאה בהקשבה, הצלחה ועיצוב יצירתי בלתי נשכח.

כותבת המאמר: שירי שלום מעצבת פנים

נעים להכיר, אני שירי שלום, מעצבת פנים ומוצר.
מאז שאני זוכרת את עצמי, אסתטיקה ועיצוב היו חלק ממני.
היום אני מגשימה חלום ועושה מה שאני הכי אוהבת. לעצב.
כשאני לוקחת פרויקט חדש, אם זו דירה, בית, אולם תצוגה, לובי, מסעדה, ספא או מלון, הכימיה שלי ושלכם חשובה לי מהכל.
מזמינה אתכם להצטרף לחווית עיצוב סוחפת ומקצועיות חסרת פשרות.

מוזמנים לשתף:

כתבות נוספות העשויות לעניין אותך
דילוג לתוכן