דף הבית » עיצוב חדרי רחצה

עיצוב חדרי רחצה

"אני כל כך אוהב את חדר הרחצה שלנו, לא בא לי לצאת ממנו"…ככה התחילה שיחת הטלפון שלי עם לקוח שלפני מספר חודשים סיימתי את עיצוב ושיפוץ ביתו. חדר רחצה מעוצב ומתוכנן בקפידה משפר משמעותית את איכות החיים שלנו. חשבו על זה…האם יש לכם רגע אחד במהלך היום שבו אתם לגמרי לבד עם עצמכם? בלי טלפונים ובלי מסכים, בלי הפרעות ובלי משימות בבית או בעבודה? עיצוב חדרי רחצה יוקרתיים מקבל משמעות חדשה בחיים המודרנים.

לפניכם חדרי רחצה שעיצבתי בבתים פרטיים ובדירות

בואו להגשים חלום

לקוחות מספרים

מבחינתי היכולת של מעצבת פנים להבין את החלום שלי יותר טוב משאני מבינה אותו, היא שהופכת אותו לאיש מקצוע מעולה. וזו שירי! להקשיב לרעיון, למשימה, לחלום ולפרוט אותה לסעיפים, דיטיילס עם אסתטיקה מדוייקת, גמישות וראש פתוח. כיף גדול! ממליצה בחום!

ענבר אברון

ממליצים בחום על שירי המדהימה!
פגישת ייעוץ של 3 שעות שהקיפה הכל מהכל בתכנון דירת קבלן, תוכניות, מטבח מאתגר, עיצובים ובחירות, תקציבים והרבה הרבה טיפים חשובים על הדרך.
שירי עם גישה הכי זורמת ונעימה אך עם זאת סופר מקצועית, לגמרי חושבת מחוץ לקופסא, עונה לשאלות בסבלנות, מסבירה לפרטים כל דבר.באמת יצאנו מהפגישה עם הרבה ידע והרגשה של ביטחון בתכנון הדירה שלנו.
תודה ענקית שירי, בטוחה שנתראה עוד בהמשך ❤️

שירן סטון

שיפוץ בית חלומותינו הוא תהליך שמלווה בהמון חששות, אך לאחר פגישת הייעוץ איתך שהיתה מקצועית ונעימה, מלאה במידע וטיפים, אנחנו בטוחים שזו הולכת להיות חוויה כייפית שבסופה נגיע לתוצאה המושלמת מבחינתנו

קרן ועומר צפלביץ'

שירי🤩 המחשבה על מעצב/ת תמיד הרגישה לי 'משתגע מדי ','איך מישהו שאני לא מכירה יבין אותי כל כך מהר?!' אני חייבת לציין שאחרי החוויה איתך החשיבה שלי השתנתה! את גאון וסופר מקצועית! היכולת הזאת של שלך להבין ולתת מקום לשגעונות שלי ומצד שני לפקס ולאסוף כשהייתי צריכה! כי קשה לדמיין!!!!! זאת גאונות! היכולת הזאת להבין את הרצונות /חלומות שלי יותר טוב ממני וכל כך מהר! לדייק אותם ולהפוך למוחשיים ויפים!!! אין את תותחית!!!!🥇🥇🥇

סיוון שולצינר

אחרי הפגישה הרגשתי שממש עזרת לי לעשות סדר בכל הבלאגן שהיה לי בראש והבנת אותי מהרגע הראשון. הרגשתי כל כך הקלה ובידיים טובות שיש מישהו שמבין את הראש שלי ואת השיגעונות שלי!
את מהממת! כשכולם אמרו לי ההפך ממה שרציתי את היית שם, הבטחון שלי שאני עושה משהו שאני אוהבת ומישהו איתי בזה.. זה המון… היית סבלנית ומקצועית, אפילו עכשיו כמה חודשים אחרי הפגישה שלנו היית שם בשאלות הקטנות! 🙏❤️

שני משה

האדריכל עידו שלום והמעצבת שירי שלום הם זוג בעלי מקצוע הפועלים בפרוייקטים משותפים המשלימים האחד את השני או בפרוייקטים בהם כל אחד פועל ומתבטא באופן עצמאי. עידו קפדן ויסודי בבדיקותיו והובלת התכנון ליעד הנכון ליזם! שירי מעצבת מוכשרת מלאת יצירתיות ואהבה לחומרים ושילובם, יש לה עין יוצאת דופן המאפשרת כל פרוייקט להיות ייחודי ותואם לאופי בעלי הבית או משרדים שניהם מומלצים כל אחד בתחומו כמו גם בשיתוף פעולה

קונסטרוקטור אמנון מידד
עוד המלצות »

למה צריך עיצוב מקלחת?

עיצוב מקלחת מחייב פונקציונליות, נוחות מקסימלית, ותכנון מקום ייעודי לכל אחד מכלי המקלחת שלנו. עיצוב מקלחת נשמע אולי פשוט, אבל יש כמה כללי מפתח חשובים על מנת שתוכלו לקבל את ההפוגה שמגיעה לכם, תחזוקה קלה, ותמורה להשקעה שלכם.

מקלחת מעוצבת היא הזדמנות מצוינת להתכנסות ולרגיעה. עיצוב מקלחת אינו קשור אך ורק ליופי אלא גם רבות לנוחות השימוש ולחוויה שלכם בה. חשוב שיהיה לכם נוח וחשוב שכל מה שתצטרכו יהיה במקלחת שלכם.

עיצוב חדר רחצה
עיצוב אמבטיה

עיצוב חדר הרחצה בהתאמה אישית

תכנון חדר רחצה מעוצב מצריך כבכל תכנון, בירור מקדים. האם יש בבית ילדים קטנים? האם הילדים בגילאים סמוכים? האם הילדים יחלקו את חדר הרחצה המרכזי? אני ממליצה לתכנן את הבית כאשר לכל חדר שינה יש גם חדר רחצה משלו, בכדי לתת פרטיות מלאה ולאפשר לחדר התאמה גם בגילאים מאוחרים יותר.

עיצוב חדרי רחצה יוקרתיים

בבתים רבים מתוכננים היום חדרי חמאם, ספא, סאונות, ג'קוזי ומערכות מתקדמות שמאפשרות לכם להירגע מלחצי היומיום, ולהעניק הפסקה לגוף ולנפש. הטכנולוגיה המושקעת במערכות האינסטלציה ואביזרי הקצה, צועדת קדימה ומאפשרת חוויית שימוש נוחה וטובה יותר. מעבר למבחר רחב של גוונים וצבעים לאסלות, כיורים וברזים, ניתן גם למצוא שפע של עיצובים וחידושים בכל.

בעיצוב חדר רחצה יוקרתי חשוב לקחת מעצבת שמעודכנת בכל המערכות החדישות ביותר, ומכירה את פרטי ההתקנה, את זמן האספקה, את היתרונות והחסרונות של כל מוצר, בכדי שתוכלו לבחור את הטוב ביותר עבורכם. חדר רחצה מעוצב ומתוכנן בקפידה משפר משמעותית את איכות החיים שלנו.

עיצוב חדר רחצה
עיצוב פנים למקלחת

השילובים הכי יפים בעיצוב מקלחת מודרנית

ברזים שחורים הולכים עם אריחים בהירים בקירות, איתם נבחר ארון כיור שחור או מעץ. הכיור והאסלה יכולים להיות בלבן מאט | או אסלה לבנה וכיור שיש, בטון או קוריאן.

אם לקחתם אריחים שחורים, בחרו רצפה בהירה ואחידה כמו בשאר הבית. את הברזים שלבו בנירוסטה מוברשת, ואת ארון הכיור תוכלו לעצב בשלל אפשרויות בהתאם לתקציב שלכם.

גם ברזים בגוון רוז-גולד (ברונזה) יעבדו מאוד יפה עם אריחים שחורים. חשוב לבחור גוון עץ שיחמיא להם כמו אגוז אמריקאי. ותמיד לשים דוגמה של אריח ליד הברז ולצלם.

טיפים לעיצוב מקלחת בשחור

כשרוצים לקבל מראה דרמטי, וחוויה של בית מלון, שחור הוא כלי שימושי ונפלא. חשוב לשמור על מינון שמתאים לכם. במידה ואתם רוצים מראה דרמטי, תוכלו לעשות זאת על ידי שימוש באריחים שחורים גדולים ומדוקקים עבור הקירות.

לחיפוי הקירות מומלץ לבחור אריחים שחורים שאינם חלקים, ויש להם טקסטורה ייחודית או הדפסה שתטשטש את סימני טיפות המים.ֿ ותמיד, תמיד מאט ולא מבריק.

הטיפ של המעצבת שירי שלום לאסלה שחורה

אני פחות ממליצה הפעם להשתמש בשחור, או בכל צבע כהה. האסלה שלנו בשימוש יומיומי ועל אסלות שחורות במיוחד רואים כל סימן. אסלה שחורה מצריכה תחזוקה ברמה גבוהה, היא מתאימה רק לשרותי אורחים מנומנמים, ולאולמות תצוגה מתוחזקים.

עיצוב חדר רחצה שחור
עיצוב מקלחת שירי שלום

הטיפים לעיצוב חדר רחצה

אסלהֿ

חשוב לשמור על מרחק של 50 ס״מ מכל צד אל מרכז האסלה. המינימום התקני הוא 40 ס״מ מכל צד אל מרכז אסלה, אך זה לא נוח וקטן. נשאיר תמיד יותר. מרחק לפני האסלה לא יפחת מ-75 ס״מ, אך אמליץ להשאיר לפחות 85-90 ס״מ. יש לקחת בחשבון את אורך האסלה, שהוא לא יותר מ-55 ס״מ, ומיכל ההדחה שלה.

כאשר מיכל ההדחה הוא נסתר, הוא יצריך ביטון של ברגי האסלה, סגירה בלוחות גבס, איטום, ולבסוף חיפוי קיר. העיבוי הזה ייקח עוד 16 ס״מ לערך. לשרותי אורחים למשל, מומלץ רוחב של לא פחות מ- 160 ס״מ.

כיור

הכיור במקלחת שלכם, צריך להתאים לכמות המשתמשים בו. במידה ומדובר בחדר רחצה כללי אותו חולקים הילדים, ייתכן וכדאי לשקול שני כיורים, או כיור שוקת ארוך ומשותף, ואיתו שני ברזים.

ודאו שכל כיור ברוחב של לפחות 60 ס״מ, שהברז נגיש ונוח לשימוש. לא מומלץ לתכנן ברזי קיר בחדר רחצה כללי, כאשר יש ילדים קטנים, הם אינם מגיעים לידית הפתיחה ותלויים בעזרתכם.
האפשרות הנוספת היא ברז פרח- זהו ברז מהמשטח ולא מהקיר.

רעיונות לעיצוב מקלחת

בעיצוב מקלחת יש לתכנן מקלחון שרוחבו לא יקטן מ- 90 | 90 ס״מ. עם זאת, המודעות למקלחת מפנקת ומרווחת, גבוהה מאוד וגובר הביקוש למקלחון זוגי גדול ונוח.

במקלחון מרווח אפשר לשלב ספסל, נישה לסבונים, ומערכת ספא מתקדמת עם ג׳טים לעיסוי.

אמבטיה פריסטנדינג היא תכשיט לחדר הרחצה, ואני ממליצה להוסיף אותה כאשר יש גם מקלחון סמוך. בחיי היומיום, וכשהילדים גדלים, משתמשים יותר במקלחון.

עיצוב המקלחת דורש הוצאת תכנית פריסות. זוהי תכנית שלפיה הרצף עובד. במקום מיקום אקראי לפי מה שמסתדר בשטח, ישנה תכנית חשובה ומפורטת בה מצויין מיקום של כל ברז | אינטרפוץ | נישה | תעלת ניקוז ועוד אלמנטים. בתכנית הזו נוודא שהברזים ימוקמו מראש לפי גודל האריח, בכדי להגיע לתוצאה יפה ומעוצבת יותר.

פריסת אריחים משורטטת לדוגמא

דילוג לתוכן