דף הבית » עיצוב מטבחים

עיצוב מטבחים

המטבח – לב ליבו של הבית.

אוכל ידוע בתכונותיו לקרב ולאחד אנשים, ובבית משפחתי נחפש לייצר עוד הזדמנויות לזמן משותף, שבו אפשר להתעדכן בחיים אחד של השני, ומה יותר טוב מלחלוק עוגה על כוס קפה, או לבשל ביחד את ארוחת הערב.
מטבחים מעוצבים הפכו לסטנדרט כיום, ובכל שיפוץ בית או עיצוב דירה נבצע תכנון והתאמה אישית של מטבח הבית, בהתאם לאורח החיים של דייריו, לדרישותיהם וצרכיהם.

בשנים האחרונות חלה מגמת עלייה בביקוש עבור מטבחי חוץ. בבתים רבים כיום קיימים 2 סוגי מטבחים, מטבח פנים ומטבח חוץ. עולם המטבחים רווי סגנונות עיצוביים, פרזולים מתוחכמים, ופתרונות לכל בעיה ושימוש.

מוזמנים לצפות בגלריית מטבחים מעוצבים ופונקציונלים בעיצוב שירי שלום

בואו להגשים חלום

לקוחות מספרים

מבחינתי היכולת של מעצבת פנים להבין את החלום שלי יותר טוב משאני מבינה אותו, היא שהופכת אותו לאיש מקצוע מעולה. וזו שירי! להקשיב לרעיון, למשימה, לחלום ולפרוט אותה לסעיפים, דיטיילס עם אסתטיקה מדוייקת, גמישות וראש פתוח. כיף גדול! ממליצה בחום!

ענבר אברון

ממליצים בחום על שירי המדהימה!
פגישת ייעוץ של 3 שעות שהקיפה הכל מהכל בתכנון דירת קבלן, תוכניות, מטבח מאתגר, עיצובים ובחירות, תקציבים והרבה הרבה טיפים חשובים על הדרך.
שירי עם גישה הכי זורמת ונעימה אך עם זאת סופר מקצועית, לגמרי חושבת מחוץ לקופסא, עונה לשאלות בסבלנות, מסבירה לפרטים כל דבר.באמת יצאנו מהפגישה עם הרבה ידע והרגשה של ביטחון בתכנון הדירה שלנו.
תודה ענקית שירי, בטוחה שנתראה עוד בהמשך ❤️

שירן סטון

שיפוץ בית חלומותינו הוא תהליך שמלווה בהמון חששות, אך לאחר פגישת הייעוץ איתך שהיתה מקצועית ונעימה, מלאה במידע וטיפים, אנחנו בטוחים שזו הולכת להיות חוויה כייפית שבסופה נגיע לתוצאה המושלמת מבחינתנו

קרן ועומר צפלביץ'

שירי🤩 המחשבה על מעצב/ת תמיד הרגישה לי 'משתגע מדי ','איך מישהו שאני לא מכירה יבין אותי כל כך מהר?!' אני חייבת לציין שאחרי החוויה איתך החשיבה שלי השתנתה! את גאון וסופר מקצועית! היכולת הזאת של שלך להבין ולתת מקום לשגעונות שלי ומצד שני לפקס ולאסוף כשהייתי צריכה! כי קשה לדמיין!!!!! זאת גאונות! היכולת הזאת להבין את הרצונות /חלומות שלי יותר טוב ממני וכל כך מהר! לדייק אותם ולהפוך למוחשיים ויפים!!! אין את תותחית!!!!🥇🥇🥇

סיוון שולצינר

אחרי הפגישה הרגשתי שממש עזרת לי לעשות סדר בכל הבלאגן שהיה לי בראש והבנת אותי מהרגע הראשון. הרגשתי כל כך הקלה ובידיים טובות שיש מישהו שמבין את הראש שלי ואת השיגעונות שלי!
את מהממת! כשכולם אמרו לי ההפך ממה שרציתי את היית שם, הבטחון שלי שאני עושה משהו שאני אוהבת ומישהו איתי בזה.. זה המון… היית סבלנית ומקצועית, אפילו עכשיו כמה חודשים אחרי הפגישה שלנו היית שם בשאלות הקטנות! 🙏❤️

שני משה

האדריכל עידו שלום והמעצבת שירי שלום הם זוג בעלי מקצוע הפועלים בפרוייקטים משותפים המשלימים האחד את השני או בפרוייקטים בהם כל אחד פועל ומתבטא באופן עצמאי. עידו קפדן ויסודי בבדיקותיו והובלת התכנון ליעד הנכון ליזם! שירי מעצבת מוכשרת מלאת יצירתיות ואהבה לחומרים ושילובם, יש לה עין יוצאת דופן המאפשרת כל פרוייקט להיות ייחודי ותואם לאופי בעלי הבית או משרדים שניהם מומלצים כל אחד בתחומו כמו גם בשיתוף פעולה

קונסטרוקטור אמנון מידד
עוד המלצות »

נגרות מטבח פנים

עיצוב פנים המטבח מורכב ממספר אלמנטים, שבחירתם תשפיע על איכות השימוש וההנאה שלכם במטבח. את המרכיבים האלו יש לתכנן מראש ולהתאים לאופי החיים בבית במהלך 10 -15 השנים הבאות.

גרות המטבח מורכבת ממספר חלקים, גוף הארון, חזיתות ארון, סוג הידיות והפרזולים. ארונות המטבח או (כפי שייקראו בשפת הנגרים או בחברות המטבחים)- גוף הארון, מורכבים מגוף בירץ' או סנדוויץ' (לוח עץ תעשייתי המורכב משכבות עץ הניצבות זו לזו). חזיתות המטבח הן למעשה הדלתות או חלקן החיצוני של המגירות.

קיימים כיום חומרי גמר רבים ומגוונים לחזיתות המטבחים, ביניהם פורמייקות עמידות וחזקות כדוגמת פורמייקת נאנו, צביעה בתנור, צביעה פולימרית, חזיתות חירוץ CNC לפי עיצוב מיוחד, חזיתות בחיפוי פורצלן במראה אבן מודרני ועכשווי ועוד…

חלק נוסף ומשמעותי ביותר בהרכבת המטבח הינו סוג הפרזול שיותקן בו. פרזולי המטבח הם למעשה הצירים, המסילות והמנגנונים המשמשים לפתיחות שונות במטבח.

עיצוב מטבחים
עיצוב מטבחים שירי שלום

מכשירי חשמל למטבח פנים

עלינו לסכם ולהחליט אילו מכשירי חשמל יהיו במטבח, טרם תכנונו. עולם מכשירי החשמל למטבח כולל בתוכו כיריים, מקרר, תנור, מיקרו, מדיח, טוחן אשפה ומערכת סינון , קירור וחימום מים. כל אלו מקבלים מקום ייעודי בנגרות המטבח, ולכן המפרט שלהם וגודלם חייבים להיכלל בעת תכנון המטבח.

מכשירי חשמל למטבח נעים על סקאלה רחבה המציעה מבחר והתאמה אישית להעדפותיכם, כדוגמת מקררים בהבנייה אישית, עם בחירה של חומרי הגמר הפנימיים והחיצוניים. מדיח אינטגרלי נסתר המעניק מראה נקי ומינימליסטי. תנורים ומיקרוגלים המובנים בארונות המטבח ואף מכונת אספרסו שאינה תופסת מקום על השיש.

בעיצוב פנים מודרני למטבחים, נשאף למטבח בעל מראה נקי וחף מאקססוריז ומכשירי חשמל על השיש, ועבורם נמצא מקום ייעודי בתוך מנגנון נפתח ונסגר בארון.

משטחי שיש למטבח

כיום קיימים משטחים רבים ומגוונים למטבחים, החל ממשטחי גרניט טבעית, קוורץ טבעי, ומשטחי פורצלן שכבשו את קדמת עיצוב המטבחים בשנים האחרונות. בחירת משטח למטבח שלכם, מורכבת ממספר משתנים.
רמת העמידות שתרצו, נראות ועיצוביות של המטבח והיקף ההשקעה שלכם.

אני מרבה להשתמש במשטחי פורצלן חכמים שאינם סופגים, אינם נשרטים, עמידים בחום וכתמים, ומעניקים מראה מודרני ועכשווי למטבח. לשמירה על עדכניות ותעוזה מהשורה הראשונה בעיצוביי, אני משתדלת לפתח ולהמציא פרטים ייחודיים בעיצוב משטחי פורצלן בפרויקטים שלי.

כיור המטבח ייבחר בהתאמה לגודל, ולעיצוב המתאים עבורכם. כיור מטבח יכול להיות כיור קנוי ביציקה מוכנה, או כיור מובנה משיש שמתאים למשטח העבודה שבחרתם לעיצוב המטבח שלכם.

בעיצוב מטבחים יוקרתיים נחוצה מעורבות של מעצבת פנים שתקפיד על הפרטים, החיבורים, ותוכל להכיר לכם את החומרים החדשניים ביותר שישרתו אתכם היטב במטבחכם החדש.

שיש למטבח
כיור מעוצב למטבח

ברז מטבח

הברזים משדרגים את נראות המטבח, והעיצוב שלהם נרחב ומתפרש על סגנונות רבים. בכל הקשור לברזי מטבח, כיום קיימים ברזים למים מסוננים, ברזי פסטה, ולצידם ימוקמו גם סבוניות ולחצן עבור טוחן אשפה. יש לקחת בחשבון מראש את הגוונים המתאפשרים לכל אלו, כדי לייצר התאמה בבחירת גוון אחיד לכל הברזים במטבח.

אני ממליצה על רכישת ברז נשלף, מנירוסטה שיאפשר ניקוי יעיל ונוח של הכיור, והגימור שלו יהיה בגוון מאט ויסתיר את כתמי המים. עיצוב ותכנון מוקפד למטבח מעניק זמן משפחתי איכותי יותר, פחות תחזוקה, והשקעה נבונה מובטחת.

דילוג לתוכן